Hoe kan ik betalen?
U kunt uw bestelling eenvoudig en veilig betalen met iDeal, Paypal of Bancontact.
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Om een product te bestellen, plaats het gekozen artikel in uw winkelmand.
Stap 2: Klik rechtsboven op uw winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Vul uw persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
Stap 3: Kies voor de gewenste bezorgoptie.
Stap 4: Kies de gewenste betaalmethode. 
Stap 5: Tot slot vinkt u aan dat u de algemene voorwaarden accepteert en klikt u op de button ‘plaats bestelling’ om uw bestelling definitief te maken.
Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Zit er een fout in uw adresgegevens of heeft u een verkeerd item of maat gekozen? Stuur dan z.s.m. na het plaatsen van uw bestelling een e-mail naar info@golffmaniac.nl. Wij gaan dan ons uiterste best doen om uw bestelling nog tijdig te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen, omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.
Een item dat ik graag had willen bestellen is niet meer op voorraad. Wat nu?
Hebben wij uw gewenste product of maat niet meer voorradig? Stuur dan een e-mail naar info@golffmaniac.nl en wij zullen u dan informeren wat de verwachtte levertijd zal zijn. 
Staat er bij het artikel de volgende tekst: “Beschikbaar via nabestelling”? Dan is het artikel momenteel niet voorradig. Bij nabestellingen houden wij een levertijd van 14 werkdagen aan. Heeft u een artikel met enige spoed nodig? Neem dan contact met ons op via info@golffmaniac.nl.
Kan ik ook een bestelling afhalen?
Ja, dit is in overleg mogelijk. U kunt dan het beste even contact met ons opnemen, zodat wij uw bestelling handmatig kunnen invoeren en de bestelling gereed kunnen maken. U kunt dan in overleg op een werkdag tussen 09:00 en 15:00 uw bestelling ophalen (op ons hoofdkandoor in Almere, Flevoland).
Hebben jullie ook een showroom / fysieke winkel?
Nee, we verkopen al onze producten via onze webwinkel. Ons adres is dus niet toegankelijk voor bezoekers. Enkel op afspraak!
